Raport de cercetare de piață. Cum se face?

Atunci când faci content marketing, fie pentru că acesta e jobul tău, fie pentru propria ta firmă, ajungi la un moment dat să te întrebi: piața acestui domeniu cum funcționează? Care sunt concurenții mei? Cu ce sunt mai slab sau mai bun decât ei? Care sunt statisticile...

Ce este Schema Markup și cum o implementezi pe site-ul tău?

Atunci când ai un website, vrei ca oamenii să îl poată găsi ușor la o simplă căutare pe Google. Astfel, ei vor putea să afle despre produsele și serviciile tale. Cum aduci site-ul în fața ochilor celor interesați în mod organic, fără să plătești reclame? Prin optimizare...

Care este algoritmul după care Google îți indexează (sau nu) articolul?

Te-ai întrebat vreodată de ce Google îți prezintă anumite rezultate pe prima pagină și de ce alte rezultate nu ajung niciodată aici? Ori poate te-ai întrebat de ce un articol de blog al concurenței apare mereu pe prima pagină în Google, însă articolele tale de blog...

Secrete de copywriting pentru afacerile mici

Atunci când vorbim despre comunicarea de branding – fie că este vorba despre paginile unui site web, un newsletter, o reclamă afișată sau o postare pe Instagram – imaginile sunt doar jumătate din luptă. Cealaltă jumătate la fel de importantă este copywritingul – adică...

Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor tale

Am preluat recent un client pentru care recenziile și mențiunile online sunt o prioritate majoră. Această postare a fost scrisă în timpul procesului de a încerca efectiv mai multe instrumente care oferă modalități de monitorizare a review-urilor. Dacă și tu vrei să afli care...

Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite?

Ce a existat mai întâi? SEO sau tool-urile plătite de SEO? Bună întrebare. Prima dată a apărut optimizarea SEO, apoi au început să fie dezvoltate tool-urile plătite pentru analiza, research-ul și organizarea activității SEO. Totuși, poți să faci SEO și fără tool-uri plătite?...

Importanța textelor bine scrise și a fotografiilor profesionale pentru un business de succes

Astăzi vom vorbi despre importanța textelor bine scrise și fotografiilor profesionale pentru un business de succes. Am ales ca exemplu domeniul HORECA. Iată de ce sunt importante atât textele bine scrise, cât și imaginile de calitate într-un business de acest tip:...

Adevărul despre Yoast și scorul Flesch. Chiar te ajută?

De fiecare dată când postezi un articol pe blogul tău, ai două variante: să te întrebi dacă totul e în regulă cu articolul scris de tine sau să folosești un tool care să te ghideze. Astăzi, vorbim despre Yoast și cum te ajută acest tool atunci când scrii un articol. Ne vom...

Importanța optimizării SEO a textelor și imaginilor

Toată lumea vorbește despre importanța optimizării SEO pentru a crea o afacere de succes. Totuși, la ce ne referim mai exact atunci când vorbim despre optimizare SEO? Vorbim despre optimizarea atât a imaginilor, cât și a textelor unui site. În acest articol marca SEO...

SEO Words – partenerii tăi de încredere!

                             Orice firmă, oricât de bine ar lucra și oricât de calitative ar avea produsele, dacă nu are o prezentare...