4 metode să ții vizitatorii pe site-ul tău

Vizitatorii care ajung pe site-ul tău caută, de cele mai multe ori, informații precise și se așteaptă să le găsească rapid și la îndemână. Este destul de puțin probabil ca ei să vrea să citească pagini întregi de text pentru a găsi ce îi interesează. Din acest motiv,  nu este...

Ai nevoie de o traducere a site-ului tău? Atenție!

Atunci când ai nevoie de o traducere a site-ului tău, pentru noi este o veste bună! Înseamnă că te extinzi și business-ul tău funcționează la capacitate maximă! 😀 Fie că vrei să traduci un site din română în altă limbă sau din altă limbă în română, vezi aici la ce să fii atent:...

Conceptul de SEO holistic și cum te ajută

În România, încă se mai practică pe scară largă tehnici învechite de SEO. Acestea nu numai că nu te vor ajuta să rankezi mai bine în Google, dar te pot chiar trage în jos. Doar două companii practică tehnici de SEO holistic în România, iar noi suntem una dintre ele. 😀 Ce înseamnă...

Cum știi ce keywords să alegi pentru site-ul tău?

Primul pas pentru o strategie SEO de succes este alegerea cuvintelor-cheie (keywords) potrivite. De ce? E simplu: pentru că nu vrei să atragi orice fel de trafic pe site-ul tău, ci trafic cu adevărat interesat de produsele și serviciile tale. Gândește din perspectiva clientului...

Vrei să îmbunătățești SEO pentru un magazin online? Vezi aici ce să urmărești

Atunci când ai nevoie de SEO pentru un magazin online (adică tot timpul, am putea spune), trebuie să urmărești în mod esențial câteva lucruri. Vezi mai jos lista to-do pentru magazinul tău online: Construiește un brand Scoate în evidență numele brandului tău și numele gamelor...

Usabilitate în e-commerce: vezi aici cum să ai clienți mulți și fericiți

Usabilitatea face parte din conceptul de SEO holistic, cel pe care noi îl promovăm în România. Ce înseamnă concret tehnicile de usabilitate în e-commerce și cum te ajută să ai clienți mai mulți și mai fericiți în magazinul tău online? Vezi mai jos câteva sfaturi valoroase oferite de...

SEO Words – partenerii tăi de încredere!

                             Orice firmă, oricât de bine ar lucra și oricât de calitative ar avea produsele, dacă nu are o prezentare bună, nu va...

Importanța optimizării SEO a textelor și imaginilor

Toată lumea vorbește despre importanța optimizării SEO pentru a crea o afacere de succes. Totuși, la ce ne referim mai exact atunci când vorbim despre optimizare SEO? Vorbim despre optimizarea atât a imaginilor, cât și a textelor unui site. În acest articol marca SEO Words, vorbim...

Adevărul despre Yoast și scorul Flesch. Chiar te ajută?

De fiecare dată când postezi un articol pe blogul tău, ai două variante: să te întrebi dacă totul e în regulă cu articolul scris de tine sau să folosești un tool care să te ghideze. Astăzi, vorbim despre Yoast și cum te ajută acest tool atunci când scrii un articol. Ne vom concentra...

Importanța textelor bine scrise și a fotografiilor profesionale pentru un business de succes

Astăzi vom vorbi despre importanța textelor bine scrise și fotografiilor profesionale pentru un business de succes. Am ales ca exemplu domeniul HORECA. Iată de ce sunt importante atât textele bine scrise, cât și imaginile de calitate într-un business de acest tip:...

Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite?

Ce a existat mai întâi? SEO sau tool-urile plătite de SEO? Bună întrebare. Prima dată a apărut optimizarea SEO, apoi au început să fie dezvoltate tool-urile plătite pentru analiza, research-ul și organizarea activității SEO. Totuși, poți să faci SEO și fără tool-uri plătite? Desigur....

Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor tale

Am preluat recent un client pentru care recenziile și mențiunile online sunt o prioritate majoră. Această postare a fost scrisă în timpul procesului de a încerca efectiv mai multe instrumente care oferă modalități de monitorizare a review-urilor. Dacă și tu vrei să afli care sunt cele...