office@seowords.ro
0749 309 624
Solicită oferta
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
Blog
Home E-commerce Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor tale

Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor tale

Am preluat recent un client pentru care recenziile și mențiunile online sunt o prioritate majoră. Această postare a fost scrisă în timpul procesului de a încerca efectiv mai multe instrumente care oferă modalități de monitorizare a review-urilor. Dacă și tu vrei să afli care sunt cele mai bune tool-uri de monitorizare a mențiunilor online și a review-urilor, citește în continuare acest articol oferit de agenția de content SEO Words!

Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor

Am analizat următoarele tool-uri:

  • Review Push
  • Review Trackers
  • Fresh Web Explorer de la Moz
  • Aplicația Mention
  • Tool-ul gratuit Google Alerts

Iată concluziile noastre:

Review Push

Review Push este unul dintre cele mai complete instrumente de monitorizare a review-urilor. Este destul de greu de configurat, dar considerăm că merită efortul. Are un dashboard inteligent în care poți urmări activitatea site-ului tău, mențiunile online și review-urile primite. Poți răspunde tuturor review-urilor chiar de aici, din aplicație, fără să trebuiască să intri pe fiecare site pe care ai primit un review în parte.

Ai o perioadă de probă de 21 de zile, iar apoi abonamentul costă 99 de dolari pe lună. Într-adevăr, tariful este destul de condimentat, dar, dacă ai un business mare, cu activitate intensă în online, considerăm că merită.

Review Trackers

Este foarte asemănător cu Review Push, însă experiența cu partea de customer support a fost superioară. Are, în linii mari, aceleași opțiuni în dashboard ca Review Push.

Perioada de free trial este de 30 de zile, iar costul este puțin mai mic. Per total, noi am fost cu un mic procent mai mulțumiți de această platformă decât de Review Push.

Fresh Web Explorer

Acest tool este dezvoltat de către MOZ, gigantul din serviciile SEO. Nu avea cum să fie în alt fel decât o platformă foarte bună și foarte eficientă. Dashboardul este destul de ușor de utilizat, deși uneori am avut impresia că parcă lipsește ceva. Parcă ceva nu se leagă. Din punctul nostru de vedere, nu este chiar cel mai organizat tool în ceea ce privește dashboardul. Totuși, are unele instrumente suplimentare incluse, instrumente pe care cele două platforme anterioare nu le au.

Perioada de folosire gratuită este de 30 de zile, apoi costurile lunare încep de la 99 de dolari.

Aplicația Mention

Folosind Mention, configurarea inițială a fost extrem de ușor și rapid de realizat. Interfața este intuitivă și ușor de utilizat. Seamănă izbitor de mult cu Google Trends, totuși. Și face cam aceleași lucruri. Nu e o aplicație scumpă, însă te lasă inevitabil cu întrebarea: de ce să plătești pentru niște opțiuni pe care le primești gratis oricum?

Google Alerts – tool gratuit de monitorizare a review-urilor

Am ajuns și la Google Alerts, perfect pentru cei cu buget limitat (sau fără buget pentru o astfel de aplicație de monitorizare a review-urilor și mențiunilor online). E adevărat, nu oferă opțiuni avansate precum Review Push sau Review Tracker, dar… e gratuit. Pentru un tool oferit de Google și pus la dispoziția tuturor pentru zero costuri, își face treaba. Își face treaba foarte bine.

Ce alegi?

Ți-am prezentat rezultatele analizei noastre. Sperăm că așa te-am scutit de ceva timp pierdut cu partea de research. Ce să alegi pentru o monitorizare a review-urilor cât mai eficientă? Asta doar tu poți decide.

Sfatul nostru este să începi cu Google Alerts pentru a te familiariza gratuit cu un dashboard de acest fel. Astfel, vei ști ce să ceri în plus de la o viitoare colaborare cu o astfel de platformă cu plată.

Iar dacă vrei să obții review-uri bune în online, noi suntem cheia unui contentului de calitate! Orice nevoie ai legată de SEO sau content SEO, ne poți contacta!

Îți place să scrii și cauți un job super? Trimite-ne câteva cuvinte despre tine la office@seowords.ro. Experiența anterioară nu este necesară, însă fluența în exprimare, da.

Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite?PrevCum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite?July 21, 2022
Secrete de copywriting pentru afacerile miciAugust 18, 2022Secrete de copywriting pentru afacerile miciNext

Related Posts

E-commerce

Usabilitate în e-commerce: vezi aici cum să ai clienți mulți și fericiți

Usabilitatea face parte din conceptul de SEO holistic, cel pe care noi îl promovăm în...

seowords October 23, 2020
E-commerce

4 metode să ții vizitatorii pe site-ul tău

Vizitatorii care ajung pe site-ul tău caută, de cele mai multe ori, informații...

seowords July 4, 2020

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Categorii blog
  • Content Writing SEO
  • E-commerce
  • Optimizare SEO
  • SEO tehnic
  • Traducere site
Postări recente
  • Raport de cercetare de piață. Cum se face?
    Raport de cercetare de piață. Cum se face?
  • Ce este Schema Markup și cum o implementezi pe site-ul tău?
    Ce este Schema Markup și cum o implementezi pe site-ul tău?
  • Care este algoritmul după care Google îți indexează (sau nu) articolul?
    Care este algoritmul după care Google îți indexează (sau nu) articolul?

© 2020 Toate drepturile rezervate. Designed by #webIT