office@seowords.ro
0749 309 624
Solicită oferta
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
Blog
Home Optimizare SEO Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite?

Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite?

Ce a existat mai întâi? SEO sau tool-urile plătite de SEO? Bună întrebare. Prima dată a apărut optimizarea SEO, apoi au început să fie dezvoltate tool-urile plătite pentru analiza, research-ul și organizarea activității SEO. Totuși, poți să faci SEO și fără tool-uri plătite? Desigur. Poți folosi uneltele gratuite puse la dispoziție chiar de Google. Chiar dacă va fi mai greu, vei putea să faci SEO pentru site-ul tău. Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite? Îți spunem totul în acest articol marca SEO Words!

SEO fără tool-uri plătite

Dacă nu ai o agenție SEO profesională și vrei să faci SEO doar pentru site-ul tău, te poți descurca foarte bine fără tool-uri plătite. Ai nevoie să conectezi la site-ul tău conturile de Google Search Console și Google Analytics și vei avea acolo cam toate informațiile de care ai nevoie.

Atunci când a apărut activitatea de optimizare SEO, la începutul anilor ’90, nu existau tool-uri plătite, însă oamenii se descurcau foarte bine. Sigur, era mult mai ușor pe atunci să rankezi decât este acum, însă tot aveau nevoie de anumite date. S-au descurcat fără software-uri inteligente. Dacă ei au putut atunci, sigur poți și tu acum, când Google îți oferă aceste două instrumente gratuite foarte performante.

Poate că activitatea de optimizare SEO pentru website-ul tău îți va lua mai mult timp fără organizarea oferită de un tool, însă cu siguranță o poți face.

Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite? Îți spunem câteva secrete pe care le poți folosi, astfel încât să nu dai banii pe tool-uri plătite!

Cum găsești cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite?

Google chiar îți pune la dispoziție toate informațiile necesare pentru optimizarea SEO a site-ului tău. Pe unele dintre modalitățile de mai jos le știi deja, doar că nu ai conștientizat că le poți folosi efectiv pentru optimizare. Iată câteva moduri gratuite de a găsi cuvinte-cheie relevante pentru site-ul tău:

1. Fă un brainstorming.

Să spunem că ai un petshop online. Poftim, primul cuvânt-cheie deja este aici! Desigur, va fi greu să rankezi pe “petshop online”. Concurența de pe acest cuvânt-cheie este acerbă. De aceea, fă un brainstorming și mergi mai departe către long-tail key-words. De exemplu:

petshop online ieftin

petshop online sediu București

petshop online cu livrare rapidă

petshop online cu transport gratuit

petshop online Optimeal etc.

Apoi, mergi mai departe cu cuvintele-cheie relevante și ramificațiile lor:

hrană pentru câini

hrană ieftină pentru câini

cea mai ieftină hrană pentru câini

hrană de calitate pentru câini

gamă de hrană premium pentru câini

hrană câini online

hrană pentru pisici etc.

Ca idee, numele categoriilor din meniul site-ului tău pot fi puncte de plecare foarte bune pentru întocmirea unei liste de cuvinte-cheie. Nu uita să mizezi mai mult pe long-tail keywords decat pe short-tail!

Categoriile din meniul tău sunt puncte de plecare foarte bune pentru lista de cuvinte-cheie.

2. Căutarile din Google

O altă modalitate bună de a găsi cuvinte-cheie gratuit fără tool-uri plătite este să fii atent la căutările din Google. De exemplu, dacă scrii pe Google “petshop online”, în josul paginii îți apar și alte căutări înrudite de pe motorul de căutare:

Cuvinte-cheie în căutările înrudite de pe Google

Selectează dintre acestea cuvintele-cheie care se potrivesc site-ului tău și… iată! Lista gratuită de cuvinte-cheie deja se mărește. Iar dacă introduci pe Google fiecare cuvânt-cheie de la pasul 1, deja lista ta se conturează frumos. În mod gratuit!

3. Sugestiile auto-completate de Google

Cu siguranță ai observat că, atunci când scrii ceva pe Google, se completează automat anumite sugestii. Așa că… spor la treabă! Introdu toate cuvintele-cheie de la pașii 1 și 2 pe Google și notează noile idei de cuvinte-cheie relevante pentru tine!

4. Găsește ce își doresc oamenii pe forumuri

Dacă îți asculți clienții, vei avea doar de câștigat! Cum faci acest lucru? De exemplu, poți intra pe forumuri dedicate posesorilor de animale. Citește și vezi ce caută lumea, ce apreciază și ce nu apreciază. În ceea ce scriu ei, vei identifica și cuvinte-cheie pentru optimizarea SEO, dar și idei de business pentru tine. Îți lăsăm mai jos două exemple de subiecte care îi interesează pe oameni. Poți alege în acest mod atât idei de cuvinte-cheie, cât și idei de articole pentru blogul tău (da, ai nevoie de un blog pentru SEO!).

Idei de cuvinte-cheie pentru site și blog de pe forumuri din domeniul tău

Concluzii

Așadar, ai la dispoziție aceste 4 surse de cuvinte-cheie gratuit, fără să plătești tool-uri speciale. Îți promitem că poți întocmi exact lista de cuvinte-cheie pe care ți-o oferă și un tool plătit dacă aloci timp și răbdare activității de research pe cuvinte-cheie.

Ca sfat de încheiere, nu uita că fiecare pagină și fiecare articol de blog din site-ul tău trebuie să fie optimizat pe un cuvant-cheie unic, pentru a ranka corect și a evita canibalizarea SEO.

Dacă ai nevoie de alte sfaturi gratuite sau de o strategie SEO corect implementată, ne poți contacta oricând și te ajutăm cu drag! Sfaturile sunt gratuite. 🙂

Ai cunoștințe de content SEO și vrei să te dezvolți în agenția noastră lucrând remote? Perfect! Trimite-ne un “Salut!” pe office@seowords.ro.

Importanța textelor bine scrise și a fotografiilor profesionale pentru un business de succesPrevImportanța textelor bine scrise și a fotografiilor profesionale pentru un business de succesJuly 7, 2022
Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor taleJuly 26, 2022Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor taleNext

Related Posts

Optimizare SEO

Vrei să îmbunătățești SEO pentru un magazin online? Vezi aici ce să urmărești

Atunci când ai nevoie de SEO pentru un magazin online (adică tot timpul, am putea...

seowords September 6, 2020
Optimizare SEO

Cum știi ce keywords să alegi pentru site-ul tău?

Primul pas pentru o strategie SEO de succes este alegerea cuvintelor-cheie (keywords)...

seowords August 4, 2020

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Categorii blog
  • Content Writing SEO
  • E-commerce
  • Optimizare SEO
  • SEO tehnic
  • Traducere site
Postări recente
  • Raport de cercetare de piață. Cum se face?
    Raport de cercetare de piață. Cum se face?
  • Ce este Schema Markup și cum o implementezi pe site-ul tău?
    Ce este Schema Markup și cum o implementezi pe site-ul tău?
  • Care este algoritmul după care Google îți indexează (sau nu) articolul?
    Care este algoritmul după care Google îți indexează (sau nu) articolul?

© 2020 Toate drepturile rezervate. Designed by #webIT