Conceptul de SEO holistic și cum te ajută
În România, încă se mai practică pe scară largă tehnici învechite de SEO. Acestea nu numai că nu te vor ajuta să rankezi mai bine în Google, dar te pot chiar trage în jos. Doar două companii practică tehnici de SEO holistic în România, iar noi suntem una dintre ele. 😀
Ce înseamnă SEO holistic?
Din păcate, în România campaniile SEO decurg așa:
- se scriu landing page-uri și articole cu mult prea multe cuvinte-cheie îngrămădite în text
- nu se face research pe long-tail KWs, ci se aleg niște KWs la întâmplare
- în cel mai fericit caz, se face SEO on-page care nu beneficiază de mentenanță niciodată
- strategia de SEO nu este corelată cu strategia de marketing
- nu există o viziune de ansamblu asupra site-ului și promovării sale
- proprietarul business-ului are încredere (mult) prea mare în persoanele care se ocupă de SEO, marketing și promovare
Practic, asta este rețeta sigură să irosești bani și să lași pe masă o mare parte din profitul pe care l-ai putea avea dacă ai folosi strategii inteligente și eficiente de SEO și marketing – adică tehnicile de SEO holistic.
Aceste tehnici tratează partea de SEO, de marketing și de UX ca pe un întreg. Pentru că degeaba investești bugete de marketing de mii de euro lunar dacă site-ul tău nu oferă o experiență de navigare/cumpărare plăcută și dacă nu corelezi tehnicile cu strategia de SEO on-site și off-site.
La fel, degeaba ai un SEO foarte bun dacă site-ul tău lasă de dorit. Și nici un site realizat perfect nu te ajută dacă nu îl optimizezi SEO și nu îl aduci în fața clienților tăi prin tehnicile de marketing.
Așadar, viziunea noastră (și a celor mai buni manageri SEO din lume) este să integrăm partea de SEO cu tehnicile de marketing și cu un scor de user experience foarte bun pentru site-ul tău. Când îmbinăm toate aceste 3 elemente, obținem rețeta unui site foarte bun, care va fi propulsat foarte rapid de Google în prima pagină. Iar din acest punct încolo, vei afla cum se simte să ai vânzări de zeci de mii de Euro lunar fără niciun efort din partea ta. 🙂
Cum te ajutăm noi?
Atunci când redactăm materialele necesare, facem o analiză gratuită a site-ului tău. Această analiză cuprinde:
- observarea stilului și a tonului general al site-ului tău (textele noastre se vor încadra perfect in site-ul tău)
- analizarea nevoilor urgente de corectare/îmbunătățire SEO a textelor deja existente (și sugerarea lor către proprietar)
- analizarea schemei de SEO realizată până în prezent și completarea ei cu materialele și tehnicile noastre
- research de KWs pe nișa clientului
- analiza competiției și descoperirea punctelor slabe (la cerere)
- integrarea materialelor noastre în strategia generală de marketing a clientului
- observarea factorului UX al site-ului și oferirea de sugestii de îmbunătățire
Avem 10 ani de experiență în online și ecommerce. Campaniile tale SEO holistic sunt în siguranță cu noi. 🙂