office@seowords.ro
0749 309 624
Solicită oferta
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii și pachete
  • Advertoriale SEO
  • Portofoliu
  • Traduceri
  • Blog
  • Contact
Blog
Home E-commerce 4 metode să ții vizitatorii pe site-ul tău

4 metode să ții vizitatorii pe site-ul tău

Vizitatorii care ajung pe site-ul tău caută, de cele mai multe ori, informații precise și se așteaptă să le găsească rapid și la îndemână. Este destul de puțin probabil ca ei să vrea să citească pagini întregi de text pentru a găsi ce îi interesează.

Din acest motiv,  nu este important doar să ai conținut bun pe site, ci și să îl organizezi vizual în așa fel încât să fie ușor de citit, iar informațiile relevante să iasă în evidență. Vizitatorul site-ului tău este cel mai fericit atunci când poate „scana” conținutul de pe site-ul tău pentru a afla ce îl interesează.

Așadar, iată cele mai simple metode să ții vizitatorii pe site-ul tău:

1. Liste

Atât cititorii, cât și motoarele de căutare adoră listele din conținutul tău. Acestea vor face textul ușor de citit și de înțeles. Pune-te în locul vizitatorilor de pe site-ul tău: preferi să citești o listă exact cu ce informații ai nevoie sau preferi un paragraf de 15 rânduri pe care va trebui să îl citești integral ca să afli ce te interesează?

2. Grafice

Creează un grafic pentru a evidenția informațiile din articolul tău. Folosește culori contrastante pentru a le face ușor de interpretat. Acesta este și un mod bun de a te poziționa drept un cunoscător al domeniului tău și vei câștiga autoritate în fața cititorilor.

3. Tabele

Informația pe care o cuprinzi în tabele este ușor de citit și de înțeles. Trebuie să ai grijă doar la modul în care tabelul tău se va vedea pe desktop, telefon și tabletă. Ai grijă să fie vizibil corect pe orice dispozitiv ar fi accesat de către cititorii tăi.

4. Subtitluri

Este foarte important să organizezi informația pe paragrafe și subtitluri. În primul rând, acest lucru te va ajuta enorm pentru SEO (motoarele de căutare te vor ridica organic în pagină). În al doilea rând, textul tău va fi plăcut vizual, nu va obosi cititorul și, în acest mod, vizitatorii tăi vor sta mai mult pe site și îți vor deveni clienți.

Dacă aplici în mod consecvent sfaturile de mai sus, vei observa cum rata de bounce îți scade considerabil și, în schimb, îți crește rata de conversie.

Noi, echipa SEO Words, deținem toate tehnicile corecte prin care să îți propulsăm site-ul spre succes. Ai nevoie de content de calitate pentru site-ul tău? Ai nevoie de articole, advertoriale sau comunicate de presă pentru publicații online? Suntem aici pentru tine și pentru succesul afacerii tale!

Încă nu ai un business online? Pierzi bani chiar în timp ce citești acest articol. Fă-ți un site profesional și profită de trendul ascendent al vânzărilor online!

Ai nevoie de o traducere a site-ului tău? Atenție!July 4, 2020Ai nevoie de o traducere a site-ului tău? Atenție!Next

Related Posts

E-commerce

Usabilitate în e-commerce: vezi aici cum să ai clienți mulți și fericiți

Usabilitatea face parte din conceptul de SEO holistic, cel pe care noi îl promovăm în...

seowords October 23, 2020
E-commerce

Cele mai bune tool-uri de monitorizare a review-urilor tale

Am preluat recent un client pentru care recenziile și mențiunile online sunt o...

seowords July 26, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Categorii blog
  • Content Writing SEO
  • E-commerce
  • Optimizare SEO
  • SEO tehnic
  • Traducere site
  • Uncategorized
Postări recente
  • SEO tangențial: public mai larg, trafic mai mare
    SEO tangențial: public mai larg, trafic mai mare
  • Raport de cercetare de piață. Cum se face?
    Raport de cercetare de piață. Cum se face?
  • Ce este Schema Markup și cum o implementezi pe site-ul tău?
    Ce este Schema Markup și cum o implementezi pe site-ul tău?

© 2020 Toate drepturile rezervate. Designed by #webIT